Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Instytut badawczy na rynku innowacji

W artykule przedstawiono koncepcje budowania strategii w instytucie badawczym w kontekście komercjalizacji wyników badań. Opisano główne elementy strategii oraz ich wpływ na osiągnięcie sukcesu i wdrożenie innowacyjnych rozwiązań do praktyki gospodarczej.
Management strategy of research units in innovattive industry economy should largely take into account the mechanisms of research teams and their cooperation with economic operators. For this purpose, should carefully identify conditions and factors to leading to an increase and competitiveness implemented researches.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies