Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Fender Impact Effect upon Ship Maneouvring Motion - a Dynamic Approach

Tytuł:
Fender Impact Effect upon Ship Maneouvring Motion - a Dynamic Approach
Autorzy:
Artyszuk, J.
Data publikacji:
2003
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
A practical algorithm for the real-time simulation of fender effects is demonstrated which is based on the fender load-deflection characteristics and a discrete spacing of fenders. A major time-domain simulation problem lies in a relatively short reaction time for a fender, coinciding with the numerical integration step size, and in its low maximum deflection as well. This phenomenon is investigated thoroughly as being sometimes a plaque in most shiphandling simulation software. A time interval of the order 0.2[s] is recommended.
Przedstawiono praktyczny algorytm uwzglęnienia 'efektu odbicia' statku od nabrzeża w symulacji manewrowania statkiem. Włączono fizyczne charakterystyki odbojnic jako wykresy sił reakcji w funkcji odkształcenia. Mapa odbojnic zawiera informacje o dyskretnym (punktowym) rozkładzie ich położenia wzdłuż nabrzeża, wliczając w to rozmiar i typ urządzenia. Przeanalizowano konieczność skrócenia kroku całkowania w sytuacji kontaktu z odbojnicą.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies