Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie reklamy na rynku soków

Tytuł:
Znaczenie reklamy na rynku soków
Autorzy:
Świątkowska, M.
Data publikacji:
2006
Słowa kluczowe:
reklama
sok
rynek
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Na rynku soków w Polsce istnieje duża konkurencja między kilkoma silnymi producentami. Z tego powodu działania reklamowe producentów soków są bardzo intensywne. Reklama soków ma na celu zarówno utrwalanie wizerunku liderów rynkowych, jak również wspieranie wprowadzania nowych produktów na rynek. Obserwuje się przy tym zjawisko relatywnie wysokiej akceptacji reklamy soków przez konsumentów, ponieważ eksponują one walory żywieniowe i zdrowotne tych produktów.
A large competition exists on the market of juices between few strong producers in Poland. Because of that advertising action of juice producers is very strong. The advertisement of juices is aimed at strengthening the image of market leaders as well as supporting release of new products on the market. A phenomenon is relatively high approval of juice advertisement by consumers since these public announcements stress dietary and health advantages of those products.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies