Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Public relations w firmach przemysłu spożywczego

Tytuł:
Public relations w firmach przemysłu spożywczego
Autorzy:
Świątkowska, M.
Data publikacji:
2006
Słowa kluczowe:
public relations
marketing
reklama
promocja
wizerunek firmy
zarządzanie firmą
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Działania z zakresu public relations są bardzo ważnym elementem funkcjonowania współczesnego przedsiębiorstwa. Służą one kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy w mediach, wspierają pozostałe działania marketingowe i promocyjne. Ich znaczenie wzrasta zwłaszcza w sytuacji kryzysowej, gdy wizerunek firmy ulega zaburzeniu i konieczna jest jego naprawa. Świadczą o tym przytoczone przykłady: firmy Coca-Cola, Jeronimo Martins oraz Constar.
Public relations activities are very important functioning element of the contemporary enterprise. They are designed for shaping the positive corporate image at the media, supporting other marketing and promotional actions. They meaning grows especially in critical situation, when the corporate image undergoes to unsetting and his repair is necessary. Quoted examples show it: companies Coca-Cola, Jeronimo Martins and Constar.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies