Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Najcenniejsze z cennych

Tytuł:
Najcenniejsze z cennych
Autorzy:
Górska-Warsewicz, H.
Data publikacji:
2008
Słowa kluczowe:
marka
wartość marki
siła marki
świadomość marki
brand
value of the brand
strength of brand
brand awareness
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Marka postrzegana jest jako nazwa produktu lub w szerszym ujęciu jako produkt zapewniający korzyści i wartości dodane, które pewni konsumenci cenią w wystarczającym stopniu, aby dokonać zakupu. W artykule przedstawiono wyniki czwartego Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, opublikowanego przez dziennik Rzeczpospolita przy współudziale Rady Patronów Marki. Ranking skonstruowano na podstawie wartości marki, czyli miary finansowej wyrażonej w mln zł. Szczególną uwagę zwrócono na rankingi szczegółowe dotyczące siły marki, prestiżu, świadomości marki, jej wartości i postrzeganej jakości.
The brand is perceived as a name or in the wider aspect as a product assuring of benefits and added value, respected by consumers in decision-making process. In the article results of the fourth ranking of the Most Valuable Polish Brand were introduced, published by Rzeczpospolita in co-operation with the board of the Brand Patrons. Ranking was created based on the brand value as a financial measure in million zlotys. The special attention was given to detailed rankings in the scope of the strength of the brand, their prestige, brand awareness, the perceived value and the perceived quality.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies