Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategia konkurowania na rynku produktów spożywczych

Rynek produktów żywnościowych znajduje się na etapie dojrzałości. Powoduje to wzrost natężenia działań konkurencyjnych ze strony producentów żywności. Budowanie przewagi konkurencyjnej wymaga przygotowania własnej oryginalnej strategii. Należy ją tworzyć opierając się na znajomości potrzeb klientów. Nowe produkty, opakowanie, marka, kanały dystrybucji, strategie cenowe, narzędzia komunikacji oraz kwalifikacje pracowników to podstawowe grupy instrumentów tworzenia przewagi konkurencyjnej
Grocery market has reached a maturity stage. It causes the increase of competitive activities of food producers. Building a competitive domination demands own original strategy. It should be created on basis of consumers` needs. New products, packaging, brand, distribution channels, price strategies, communication instruments and employees qualifications are the main groups of competitive advantage.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies