Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama porównawcza

Tytuł:
Reklama porównawcza
Autorzy:
Kacperek, E.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
prawo
reklama
reklama żywności
reklama porównawcza
law
advertising
food advertising
comparative advertising
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Prawo polskie wyraźnie dopuszcza stosowanie reklamy porównawczej. Tym niemniej reklama porównawcza musi spełnić wiele warunków, aby zostać uznana za zgodną z prawem. Dlatego też polscy przedsiębiorcy bardzo niechętnie sięgają po to narzędzie. Artykuł przybliża przesłanki dopuszczalności reklamy porównawczej, podając przykłady dozwolonych i niedozwolonych reklam.
Polish law expressly allows the application of comparative advertising. Nevertheless, the comparative advertising needs to meet many criteria in order to be admissible, therefore Polish entrepreneurs are reluctant to use this particular tool. The article explains the conditions required for admissible comparative advertising, giving the examples of admissible and inadmissible advertisements.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies