Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Simulation and experimental coupled research of rate of heat release in DI diesel engine for various injection strategies

Tytuł:
Simulation and experimental coupled research of rate of heat release in DI diesel engine for various injection strategies
Autorzy:
Lejda, K.
Woś, P.
Data publikacji:
2008
Słowa kluczowe:
przebieg wtrysku paliwa
przebieg wywiązywania się ciepła
wykres indykatorowy
silnik wysokoprężny
fuel injection rate
rate of heat release
indicator diagram
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
In the paper the rate of heat release analysis in direct injection diesel engine has been presented and discussed. The research has been carried out for two different injection strategies, i.e. for conventional single-phase injection and for triple-phase injection executed by a Common Rail injection system. The calculation methodology of heat release rate based on indicator diagram has been presented as well.
W artykule dokonano analizy przebiegu wydzielania się ciepła w cylindrze silnika wysokoprężnego z wtryskiem bezpośrednim. Badania prowadzono dla dwu różnych strategii wtrysku, tj. konwencjonalnego wtrysku jednokrotnego potrójnego wtrysku realizowanego za pomocą systemu common rail. Przedstawiono również metodykę obliczania przebiegu wydzielania ciepła na podstawie wykresu indykatorowego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies