Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The influence of the time break of the fuel divided dose on the work parameters of the injector common rail system

Tytuł:
The influence of the time break of the fuel divided dose on the work parameters of the injector common rail system
Autorzy:
Stelmasiak, Z.
Knefel, T.
Larisch, J.
Data publikacji:
2007
Słowa kluczowe:
silnik o zapłonie samoczynnym
Common Rail
wtrysk paliwa
multijet
common rail
fuel injection
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Results of concerning some problems connected with the selection of the divided dose of injection, resulting from differences between electric parameters set on the CR controller with the real division of the injection dose realized through CR injectors were introduced in the paper. The problem of the fuel dose division in the time of engine examinations has been causing certain problems in the assessment of the fuel consumption of the research engine. It is determining bigger problem during verification of models of burning processes with the multi-phase injection dose. One should take this problem into consideration during selection of CR injectors for future applications of a research engine. The preliminary research of delay time between two-stage doses of injection on the impact of changes injection parameters and comparison in this area between the first and the second generation of CR injectors was an aim of the this work.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies