Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing sieciowy jako metoda bezpośredniego kontaktu z klientem

Tytuł:
Marketing sieciowy jako metoda bezpośredniego kontaktu z klientem
Autorzy:
Pitt, D. C.
Otto, J.
Data publikacji:
1998
Słowa kluczowe:
marketing sieciowy
sprzedaż bezpośrednia
network marketing
multilevel marketing
MLN
direct sale
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Prezentowany artykuł poświęcony jest analizie koncepcji marketingu sieciowego. Ta młoda i dynamicznie rozwijająca się dycsyplina marketingowa budzi wiele zastrzeżeń i kontrowersji. Prezentując poglądy teoretyków i praktyków autorzy podejmują próbę sformułowania zasadniczych ram koncepcji.
The article deals with a conceptual outline of multilevel marketing. This very young and dynamically developing branch of marketing causes much vagueness and controversy. The present paper makes an attempt to bring this concept nearer trough the display of opinions of theoreticians and practicians of multilevel-marketing - with reference to definitions, targets and organisatins of activity.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies