Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konkurencja w strategii firmy

Tytuł:
Konkurencja w strategii firmy
Autorzy:
Penc-Pietrzak, I.
Data publikacji:
1999
Słowa kluczowe:
konkurencja
przedsiębiorstwo
strategie konkurencji
alians strategiczny
competition
enterprise
competition strategies
strategic alliance
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Konkurencja jest niewątpliwie siłą napędową postępu technicznego i innowacyjności w różnych sferach życia gospodarczego. Jednak jej nadmierne nasilenie może doprowadzić do wielu negatywnych zjawisk, takich jak podporządkowanie człowieka wymaganiom technologii, zniszczenia środowiska naturalnego, nadmierne ryzyko gospodarowania itd. Opracowanie to porusza problem natężenia kokurencji między przedsiębiorstwami oraz przedstawia podstawowe rodzaje strategii konkurowania i współpracy.
This article presents basic kinds of competitive strategy and of strategie alliances. Firms can compete on a market, but they also can cooperate. Many of them cooperate because an excessive competition causes many negative consequences, for example devastation of natural environment or excessive risk of market activity. The competition is necessary but it can't be too strong.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies