Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wyznaczanie rynków docelowych w procesie planowania działań reklamowych w przedsiębiorstwie

Tytuł:
Wyznaczanie rynków docelowych w procesie planowania działań reklamowych w przedsiębiorstwie
Autorzy:
Keck-Wilk, M.
Data publikacji:
2000
Słowa kluczowe:
przedsiębiorstwo
zarządzanie przedsiębiorstwem
kampania reklamowa
reklama
rynek docelowy
enterprise
enterprise management
advertising campaign
advertisement
target market
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Proces zarządzania reklamą wyraża się w podejmowaniu kompleksowych decyzji dotyczących analizy, planowania, organizowania realizacji oraz kontroli działań reklamowych [1]. Planowanie jest więc integralną częścią procesu zarządzania przedsiębiorstwem, gdyż stwarza możliwość wyboru rozwiązań najbardziej satysfakcjonujących decydenta spośród możliwych wariantów oraz zastosowania działań niezbędnych do uzyskania zamierzonych celów, a jednocześnie stanowi o realizacji strategii przedsiębiorstwa i przedsięwzięć podejmowanych dla osiągnięcia tych celów.
An advertising campaign involves designing a series of advertisements and placing them in various advertising media to reach a particular target market. The advertising target is a group of people at which advertisements are aimed.Identifying and analysing the advertising target are critical processes; the information they yield helps determine other steps in developing the campaign. The advertising target often includes everyone in a firm's target market. Marketers may however seize some opportunities to slant a campaign at only a portion of the target market. Advertisers analyse advertising targets to establish an information base for a campaign. Information commonly needed includes the location and geographic distribution of the target group and consumer attitudes regarding the purchase and use of both the advertiser's products and competing products. The exact kinds of information that an organisation will find useful depend on the type of product being advertised, the characteristics of the advertising target, and the type and amount of competition. Generally, the more advertisers know about the advertising target, the more likely they are to develop an effective advertising campaign. When advertising target is not precisely identified and properly analysed, the campaign may not succeed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies