Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Determinanty marketingu przyszłości

Tytuł:
Determinanty marketingu przyszłości
Autorzy:
Otto, J.
Data publikacji:
2000
Słowa kluczowe:
marketing klasyczny
marketing relacji
trendy marketingowe
classic marketing
relationship marketing
marketing trends
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Marketingowy paradygmat 4P dominuje w praktyce i w teorii od ponad 40 lat. Tymczasem zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnego przedsiębiorstwa wymagają przeprowadzenia adekwatnych przeobrażeń w utrwalonych paradygmatach marketingowych. Niniejszy artykuł, uwzględniając najnowsze trendy występujące w gospodarce, sugeruje nowe kierunki rozwoju marketingu.
The marketing mix paradigm has dominated marketing thought and practices since it was introduced almost 40 years ago. Today this paradigm is beginning to lose its position. Based on new determinants other approaches have been emerging in marketing. The purpose of this article is to point out new determinants of future matketing.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies