Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza wyników badań procesu oczyszczania oleju napędowego w filtrach z przegrodami porowatymi

Tytuł:
Analiza wyników badań procesu oczyszczania oleju napędowego w filtrach z przegrodami porowatymi
Autorzy:
Siuta, T.
Data publikacji:
1998
Słowa kluczowe:
filtrowanie paliwa
silniki wysokoprężne
filtry z przegrodami porowatymi
diesel
fuel
filtering process
filters with porous partitions
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedstawiono wyniki badań procesu oczyszczania paliwa do silnika wysokoprężnego w filtrach z przegrodami porowatymi. Badania te, zrealizowane przez wielu autorów, zostały ujęte w odpowiednie zależności matematyczne. Dokonano analizy tych zależności pod kątem wyróżnienia czynników istotnych dla efektywności procesu oczyszczania paliwa. Czynniki te podzielono na grupy odnoszące się do: 1) własności czystej przegrody filtracyjnej, 2) samych zanieczyszczeń filtrowanej cieczy, 3) własności osadu tworzącego się na przegrodzie filtracyjnej, 4) warunków przepływu. W podsumowaniu stwierdzono, iż rozpoznawanie wpływu tych czynników może przyczyniać się do doskonalenia matematycznego opisu procesu filtrowania paliwa do silników wysokoprężnych.
In the paper mathematical description of diesel fuel process filtering with different parameters, which are important for quality of filtering, has been discussed. In order to introduce concept of efficiency with mathematical formulae for initial phase, continuous phase and final phase and speed of fuel flow across of filter barrier, decreasing pressure behind barrier filter, mathematical formulae have been described. Mathematical analysis has been carried out for different parameters, which are important for efficiency of fuel filtering process. Parameters have been devided into groups: 1) properties of filter barrier, 2) for fuel impurities, 3) for deposit properties of filter barriers, 4) for fuel flow conditions through filter barrier. It has been stated, that recognition improve of influence of this parameters can recognition mathematical description of fuel filtering processes.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies