Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czas i jego znaczenie w osiąganiu przewagi konkurencyjnej

Tytuł:
Czas i jego znaczenie w osiąganiu przewagi konkurencyjnej
Autorzy:
Baruk, A. I.
Data publikacji:
2004
Słowa kluczowe:
zarządzanie przedsiębiorstwem
czas
koncepcja konkurowania czasem
zarządzanie czasem
enterprise management
time
conception of time competing
time management
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this paper time was presented as determinant of success of a contemporary enterprise, The authoress paid attention to the conception of competing by time and described different marketing strategies which are determined by mentioned factor. In the next part of this article the main factors influencing on effectiveness of time management were presented: organizational culture, model of communication in an enterprise and character of personnel policy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies