Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metoda oceny niezawodności eksploatacyjnej systemu telematyki autostradowej w celu opracowania jego strategii eksploatacji

Tytuł:
Metoda oceny niezawodności eksploatacyjnej systemu telematyki autostradowej w celu opracowania jego strategii eksploatacji
Autorzy:
Kasprzyk, Z.
Siergiejczyk, M.
Data publikacji:
2010
Słowa kluczowe:
metody prognozowania
system poboru opłat
telematyka autostradowa
autostrada
system transportowy
methods of predicting
toll collection system
motorway telematic
motorway
super-highway
transport system
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W referacie zaprezentowano metodologię szacowania obsługiwalności i niezawodności systemu poboru opłat jako jeden z etapów metody oceny niezawodności eksploatacyjnej systemu telematyki autostradowej wraz z koncepcją wykorzystania metody analizy narażeń części (ang. Part Stress Analysis Prediction) oraz metodą szacowania obsługiwalności systemu (ang. Maintainability Prediction) na przykładzie pętli przejazdowej będącej jednym z zasadniczych elementów systemu poboru opłat. Do wyznaczenia wartości wskaźników niezawodnościowych oraz szacowania obsługiwalności pozostałych elementów systemu poboru opłat wykorzystano środowisko oprogramowania w postaci komercyjnych programów Lambda Predict w wersji 3.01 firmy Reliasoft oraz Item Toolkit w wersji 7.08 firmy Item Software. Efektem niniejszego opracowania jest wyznaczenie stacjonarnej gotowości pojedynczego stanowiska punktu poboru opłat. Celem prognozy niezawodności i obsługiwalności elementów systemu poboru opłat, jest analiza i ocena systemu pozwalająca na opracowanie harmonogramu pracy systemu przy określonej gotowości w przepisach normatywnych.
The article presents the conception of the Parts Stress Analysis prediction method and Maintainability Prediction method procedures on the example of inductive loop in the toll collection system. The effect of the present study is the assignment of the stationary availability of the single station in toll collect system. The aim of the reliability and maintainability prediction is the analysis and evaluation of the system allowing to elaborate of the work schedule of the system together with the defined availability in the standards.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies