Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ parametrów wężykowania i uderzeń bocznych zestawów kołowych na drgania szybkobieżnego pojazdu Shinkansen

Tytuł:
Wpływ parametrów wężykowania i uderzeń bocznych zestawów kołowych na drgania szybkobieżnego pojazdu Shinkansen
Autorzy:
Klasztorny, M.
Data publikacji:
2005
Słowa kluczowe:
pojazd szynowy
pociąg szybkobieżny
pociąg pasażerski
Shinkansen
wężykowanie
uderzenie boczne
drganie
rail-vehicle
high-speed train
passenger train
snaking
lateral impact
vibration
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper presents results of numerical analysis concerning influence of wheel - rail kinetic sliding friction coefficient and of wheel flange's shear stiffness coefficient on vibrations of a Shinkansen rail-vehicle. The vehicle, moving at constant velocity (200÷300 km/h) on a rectilinear non-deformable track, is vibrating due to snaking and lateral impacts of wheel sets. Snaking is modelled according to de Pater's microspin theory, and lateral impacts are described as technical impulses.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies