Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Opakowania elementem zarządzania informacją marketingową

Tytuł:
Opakowania elementem zarządzania informacją marketingową
Autorzy:
Kubus, J.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
opakowanie
marka
marketing
wizerunek firmy
zarządzanie międzykulturowe
packaging
brand
company image
intercultural management
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Globalizacja gospodarcza i kulturalna zmusza przedsiębiorstwa, lokujące swoje produkty na rynku międzynarodowym, do szybkiego przystosowania się do zastanej kultury i zaadaptowania nowej sytuacji biznesowej. Aby optymalnie dostosować swoją ofertę do zastanych warunków należy poznać normy obyczajowe kraju docelowego. Powodzenie biznesu międzynarodowego przedsiębiorstwa przekłada się na zdolność dostosowania produktu do potencjalnych klientów i ich potrzeb. Projektowanie wizerunku produktu nie może odbywać się bez wpływu i wykorzystania instrumentów informacyjnych i perswazyjnych. Narzędzia komunikacyjne, odpowiednio zastosowane, podkreślają zalety produktu, wyróżniają go spośród innych oraz budują pozytywne uczucia u potencjalnego nabywcy. Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie znaczenia informacji w kształtowaniu wizerunku firmy.
Economic and cultural globalization, forces companies putting their products on international market to quickly adapt to the present culture and to a new business situation. In order to optimally adjust an offer to the present conditions, it is necessary to learn the customs and norms of the target country. Success of international business operations of a company influences the product ability to adjust to potential customers and their needs. Designing product’s image cannot be done without influence and application of information and persuation instruments. The communication tools, if applied appropriately, underline the product’s merits, highlight it among other products and build positive feelings in a potential consumer. The aim of the present paper is to present the meaning of information in creating company image.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies