Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pozycjonowanie salonu optycznego

Tytuł:
Pozycjonowanie salonu optycznego
Autorzy:
Grygierczyk, S.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
salon optyczny
klienci
oferta rynkowa
promocja
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Jeszcze nie tak dawno temu oferta większości salonów optycznych nastawiona była na obsługę jak najbardziej zróżnicowanego klienta – od osób szukających możliwie najtańszych ofert, tudzież polujących na różnego rodzaju promocje, po klientów sięgających po towar z najwyższej półki. Tak prowadzony salon niestety coraz mniej wyróżnia się na tle innych salonów optycznych, a wręcz może prowokować klienta do stwierdzenia, że „jeśli wszędzie jest to samo, to po co przepłacać?”. Takie nastawienie w konsekwencji powoduje brak lojalności, na której tak bardzo nam zależy. Utrata stałego klienta to za każdym razem znaczny cios dla naszej firmy – tracimy nie tylko klienta, ale także potencjalnie inne osoby, kierujące się opinią tej osoby.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies