Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Visual merchandising – potężne narzędzie czy teoretyczne dywagacje?

Tytuł:
Visual merchandising – potężne narzędzie czy teoretyczne dywagacje?
Autorzy:
Mamok, A.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
salon optyczny
klienci
środki finansowe
produkty
trendy
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Nie dowiemy się, jak wiele produktów klient jest gotów nabyć, dopóki nie sprawimy, by jak najchętniej robił zakupy. – Paco Underhill, „Dlaczego kupujemy. Obecna rzeczywistość związana jest z licznymi wyzwaniami. W ciągu ostatnich 30 lat byliśmy świadkami ogromnych zmian w wielu aspektach naszego życia. Czy jest nam łatwo te zmiany zaakceptować? To już zależy od indywidualnych predyspozycji danego człowieka. Jednak powinniśmy mieć świadomość, że klienci salonów optycznych oczekują zupełnie czegoś innego niż jeszcze kilka lat temu. Po pierwsze dlatego, że nie konkurujemy tylko z innymi salonami optycznymi w naszej okolicy, ale również ze sklepami, gdzie klienci mogą wydać swoje wolne środki finansowe na zupełnie inne produkty. Po drugie dlatego, że Polacy zaczynają dbać o swój wizerunek, chcą wyglądać modnie i oryginalnie. Te dwa trendy, ze szczególnym naciskiem na aspekt modowy, będą w nadchodzących latach wpływać na rozwój branży optycznej. Tak więc, aby wykreować zainteresowanie klienta naszym salonem optycznym i zachęcić go do wejścia, potrzebujemy innych narzędzi niż dotychczas.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies