Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Using bost method to the concept development estimation

Tytuł:
Using bost method to the concept development estimation
Autorzy:
Rosak-Szyrocka, J.
Data publikacji:
2013
Słowa kluczowe:
BOST questionnaire
Toyota’s principle
kwestionariusz BOST
zasada Toyoty
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
The paper uses an innovative research methodology - BOST questionnaire. Based on the questionnaire, two Toyota’s principles were evaluated. These were E2 and E2 areas. According to the results it is possible to state that the most important factors for workers are the following: customer’s good (DK), followed by product innovativeness (IP), independence and accountability of employees (SP), formation of products stockpile (PZ), cooperation with partners (WK), technology development (RT) and corporate culture care (PR).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies