Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Understanding feeling valued – a key driver for engagemen

Tytuł:
Understanding feeling valued – a key driver for engagemen
Autorzy:
Claxton, J.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
zaangażowanie
bycie docenianym
refleksja
teoria ugruntowana
engagement
being valued
reflection
grounded theory
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper analyses two studies that the author has carried out on how people come to an understanding of what makes them feel valued. The studies explore how people know they are valued and what they identify as factors that make them feel valued. This paper analyses the approaches and data collection of these two studies to consider the thinking process that participants used to get to their conclusions about being valued. The interest in this process came about because it was found during the studies that none of the respondents had ever been asked what made them feel valued before. The methodological approach, the philosophical approach and the data collection methods of the two studies were analysed in order to understand how, if and why they supported the understanding of this phenomena and to map out what thinking process was used by the participants. The thinking process which was largely reflective was considerated alongside models of reflective thinking.
W artykule dokonano analizy dwóch badań, które autorka przeprowadziła w celu zrozumienia powodów, sprawiających, że ludzie czują się doceniani. Badania odkrywają, jak ludzie rozpoznają, że są doceniani i jakie identyfikują czynniki, które sprawiają, że czują się doceniani. W artykule dokonuje się analizy podejść oraz metod gromadzenia danych w przeprowadzonych badaniach celem identyfikacji procesu myślowego wykorzystywanego przy wnioskowaniu dotyczącym bycia docenianym. Powodem podjęcia powyższego tematu był brak dotąd realizowanych badań w zakresie zrozumienia, rozpoznania i ujawnienia powodów, dzięki którym ludzie czują się doceniani. Podejście metodologiczne, podejście filozoficzne oraz metody zbierania danych w obu przeprowadzonych badaniach zostały przeanalizowane w celu stworzenia mapy procesów myślowych wykorzystywanych przez uczestników badań. Proces myślowy został przeanalizowany w odniesieniu do modelu myślenia refleksyjnego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies