Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Inhomogeneous CTMC model of a call center with balking and abandonment

Tytuł:
Inhomogeneous CTMC model of a call center with balking and abandonment
Autorzy:
Burak, M. R.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
call center
numerical methods
uniformization
Markov processes
metody numeryczne
uniformizacja
łańcuchy Markowa
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper considers a nonstationary multiserver queuing model with abandonment and balking for inbound call centers. We present a continuous time Markov chain (CTMC) model which captures the important characteristics of an inbound call center and obtain a numerical solution for its transient state probabilities using uniformization method with steady-state detection.
Artykuł opisuje zastosowanie CTMC do modelowania Call Center z klientami o ograniczonej cierpliwości.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies