Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategia ekologiczna przedsiębiorstw turystycznych

Tytuł:
Strategia ekologiczna przedsiębiorstw turystycznych
Autorzy:
Jęczmyk, A.
Kasprzak, K.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
środowisko
ekologia
przedsiębiorstwo turystyczne
turystyka wiejska
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Gospodarka turystyczna stanowi ważny element rozwoju gospodarczego i źródło dochodów państwa. Jednakże niewłaściwe zarządzanie i planowanie rozwoju turystyki może bezpośrednio wywołać zniszczenia środowiska przyrodniczego i kulturowego, których skala i natężenie będą zależały od konkretnego regionu, formy podróży oraz liczby turystów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies