Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The conceptual design algorithm of inland LNG barges

Tytuł:
The conceptual design algorithm of inland LNG barges
Autorzy:
Łozowicka, D.
Kaup, M.
Data publikacji:
2017
Słowa kluczowe:
inland shipping
LNG transport
conceptual design
żegluga śródlądowa
transport gazu LNG
projektowanie koncepcyjne
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
The article concerns the problem of inland waterways transport of LNG. Its aim is to present the algorithm of conceptual design of inland barges for LNG transport, intended for exploitation on European waterways. The article describes the areas where LNG barges exist, depending on the allowable operating parameters on the waterways. It presents existing architectural and construction solutions of barges for inland LNG transport, as well as the necessary equipment, due to the nature of cargo. Then the article presents the procedure of the conceptual design of LNG barges, including navigation restrictions and functional and economic criteria. The conceptual design algorithm of LGN barges, presented in the article, allows to preliminary design calculations, on the basis of which, are obtained the main dimensions and parameters of unit, depending on the transport task and the class of inland waterways, on which the transport will be realized.
Prezentowany artykuł dotyczy problematyki śródlądowego transportu gazu LNG. Jego celem jest przedstawienie algorytmu projektowania koncepcyjnego barki śródlądowej do transportu gazu LNG przeznaczonej do eksploatacji na europejskich śródlądowych drogach wodnych. W artykule scharakteryzowano obszary funkcjonowania jednostek gazu LNG, w zależności od dopuszczalnych parametrów eksploatacyjnych na śródlądowych drogach wodnych. Przedstawiono istniejące na świecie rozwiązania architektoniczno-konstrukcyjne jednostek do transportu gazu LNG w głąb lądu, a także ich niezbędne wyposażenie w urządzenia i systemy, wynikające ze specyfiki przewożonego ładunku. Następnie zaprezentowano procedurę postępowania podczas projektowania koncepcyjnego jednostek do przewozu gazu LNG, z uwzględnieniem ograniczeń żeglugowych oraz kryteriów funkcjonalnych i ekonomicznych. Przedstawiony w artykule algorytm projektowy barki do transportu gazu LNG pozwala na przeprowadzenie wstępnych obliczeń projektowych, na podstawie których uzyskuje się wymiary i parametry główne barek w zależności od zadania przewozowego i klasy śródlądowej drogi wodnej, na której transport ma być realizowany.
Opracowanie ze środków MNiSW w ramach umowy 812/P-DUN/2016 na działalność upowszechniającą naukę (zadania 2017)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies