Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The technology of augmented and virtual reality in teaching children with ASD

Tytuł:
The technology of augmented and virtual reality in teaching children with ASD
Autorzy:
Andrunyk, V.
Shestakevytch, T.
Pasichnyk, V.
Data publikacji:
2018
Słowa kluczowe:
autism
ASD
education information technology
augmented reality
virtual reality
social skills
traditional learning
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
The special feature of teaching children with special needs is the need to take into account their needs and abilities. An integral part of the process of teaching students with autism is the provision of communication, the development of social skills and academic (traditional) training. For the development and improvement of the system of IT support for the training of children with autism, the most promising directions are the technologies of an Augmented Reality (AR) and Virtual Reality (VR). The model of data flows in such support system allows determining its basic features and principles of operation in the system. To train Social and household orientation for students with autism, several social scenarios were proposed, using the VR and AR technologies.
Opracowanie rekordu w ramach umowy 509/P-DUN/2018 ze środków MNiSW przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę (2019).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies