Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Corporate identity jako podstawowy element tworzenia wizerunku nowoczesnego przedsiębiorstwa górniczego

Tytuł:
Corporate identity jako podstawowy element tworzenia wizerunku nowoczesnego przedsiębiorstwa górniczego
Autorzy:
Bogacz, P.
Data publikacji:
2011
Słowa kluczowe:
marketing
wizerunek
corporate identity
corporate design
przedsiębiorstwo górnicze
image
mining company
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono rolę szeroko pojętego corporate identity w tworzeniu wizerunku przedsiębiorstwa. W pracy zwrócono uwagę na poszczególne elementy corporate identity, w tym na corporate design, corporate behaviour i corporate communications. Po przedstawieniu zasad metodycznych budowy corporate identity, w drugiej części referatu autor dokonał porównania obecnego sposobu tworzenia corporate design w polskich przedsiębiorstwa górniczych z zasadami konstrukcji stosowanymi w górnictwie światowym.
The paper presents a role of corporate identity in creating a corporate image. The paper highlighted the various elements of corporate identity, including corporate design, corporate behaviour and corporate communications. After presenting the methodological principles of corporate identity construction, in the second part of dissertation author has compared the current way of creating corporate design in the Polish mining companies with the principles of construction used in world mining.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies