Tytuł pozycji:
Sposoby przeprowadzania pomiarów poziomu logistycznej obsługi klienta w zarządzaniu przedsiębiorstwami
W artykule zaprezentowano wyniki badań nad realizacją wybranych zadań zarządzania logistyczną obsługą klienta dotyczących sposobów przeprowadzania pomiarów poziomu logistycznej obsługi klienta w przedsiębiorstwach zarobkowego transportu ładunków w województwie śląskim. Badanie sondażowe zostało przeprowadzone wśród 147 przedsiębiorstw zarobkowego transportu samochodowego ładunków, funkcjonujących na terenie województwa śląskiego. Następnie uwzględniając całokształt przeprowadzonego postępowania badawczego podjęto próbę zbadania zależności obszarów logistycznej obsługi klienta, występujących w badanych przedsiębiorstwach, od wielkości tych podmiotów.
The article presents the results of research on the implementation of selected logistics management tasks of customer service related to the methods to measure the level of logistic customer service in enterprises of commercial cargo transport in the Silesian province. The survey was conducted among 147 enterprises of commercial cargo transport operating in the Silesian Voivodeship. Next, having regard to the entirety of the research procedure carried out, an attempt was made to examine the dependence of the logistics areas of customer service occurring in the surveyed enterprises, on the size of these entities.