Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wirtualizacja jako kierunek wzrostu konkurencyjności małych i średnich firm

Tytuł:
Wirtualizacja jako kierunek wzrostu konkurencyjności małych i średnich firm
Autorzy:
Świercz, D.
Data publikacji:
2001
Słowa kluczowe:
organizacja wirtualna
organizacja globalna
technologie informacyjne
wzrost konkurencyjności
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule podjęto problem możliwości oraz metod poprawy bytu małych i średnich firm handlowo-usługowych z branży urządzeń biurowych (kopiarki, faksy, drukarki) (w tym firm jednoosobowych). Przedstawiono i uzasadniono tezę, że szansą dla takich firm są organizacje wirtualne. Ponadto przedyskutowano problemy związane uczestnictwem w organizacjach wirtualnych, których źródłami są: możliwości techniczne i przede wszystkim postawa menedżerów.
In the article, the problem of prospects and the methods of improvement of small and medium trade-service enterprises of the office equipment (copy and fax machines, printers) (including one-man management) has been attempted. The thesis has been presented and accounted for that the virtual organizations make chance for these enterprises. In addition, the problems connected with participation in the virtual organization, whose sources are: technical abilities and first and foremost the attitude of management, have been discussed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies