Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mistrzowie wiedzy zawodowej w przestrzeniach kreatywnych

Tytuł:
Mistrzowie wiedzy zawodowej w przestrzeniach kreatywnych
Autorzy:
Perechuda, K.
Data publikacji:
2016
Słowa kluczowe:
wiedza zawodowa
kreatywność
e-nauczanie
professional knowledge
creativity
e-learning
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono konfrontację klasycznych i nowoczesnych paradygmatów nauczania, nowe wymogi przemysłów kreatywnych w stosunku do pracowników wykonawczych, determinanty nowoczesnego nauczania zawodowego, nowe dychotomie w e-nauczaniu, orientację procesową w nauczaniu zawodów, ideologię kapłanów wiedzy.
In the paper the following issues are presented: classic and modern teaching paradigms, new expectations of creative industries toward the operational staff, determinants of modern professional education, new dichotomies in e-learning, the process approach in practical, professional learning, the ideology of “knowledge gurus”.
Opracowanie ze środków MNiSW w ramach umowy 812/P-DUN/2016 na działalność upowszechniającą naukę (zadania 2017).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies