Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The method for corrosion prevention and corrosion processes monitoring of structural components in aircrafts

Tytuł:
The method for corrosion prevention and corrosion processes monitoring of structural components in aircrafts
Autorzy:
Zieja, M.
Barszcz, P.
Data publikacji:
2011
Słowa kluczowe:
corrosion inspection
condition-driven operation
structure
fault
aircraft
przegląd korozyjny
eksploatacja według stanu technicznego
konstrukcja
uszkodzenie
statek powietrzny
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Operation, maintenance and overhauls by technical condition of equipment with simultaneous monitoring of the reliability level consists in acquisition, storage, verification and analysis of information related to reliability and efficiency of the operation process involving a set of products classified to a single, common type. Results of the completed analyzes serve as a basis for taking decisions on the scope of necessary prophylactic works. Each item of the product is replaced after such a defect that presents no harm to the overall functioning of the system. In such a case an extremely important task is to determine the schedule and scope of inspections intended for restoration of full operability of the aircraft in respect of corrosion spots and condition of protective coatings. The proposed method comprises four phases consisting of the following operations: initial assessment, indirect examinations, direct tests and final evaluation.
Obsługa i remont według stanu z kontrolowaniem poziomu niezawodności polega na gromadzeniu, weryfikacji oraz analizie danych o niezawodności i efektywności procesu eksploatacji zbioru wyrobów jednego typu. Na podstawie przeprowadzonych analiz podejmowane są decyzje o koniecznych zakresach prac profilaktycznych. Wymiana każdego z wyrobów jest dokonywana po jego uszkodzeniu, będącym bezpiecznym dla funkcjonowania systemu. Niezwykle istotnym zagadnieniem do rozwiązania jest wyznaczenie okresów i zakresów wykonywania przeglądów przywracających zdatność statku powietrznego w obszarze występowania procesów korozyjnych oraz stanu pokryć ochronnych. Zaproponowana metoda obejmuje czteroetapowy proces, na który składają się następujące działania: ocena wstępna; badania pośrednie; badania bezpośrednie; ocena końcowa.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies