Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Problemy dydaktyczne w ocenie dokładności pomiarów

Tytuł:
Problemy dydaktyczne w ocenie dokładności pomiarów
Autorzy:
Dacko, G.
Data publikacji:
2000
Słowa kluczowe:
pomiary
dokładność pomiaru
dydaktyka
measurements
measurement accuracy
teaching problems
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł stara się pokazać, jak podstawowe problemy związane z wyrażaniem niedokładności pomiaru za pomocą błędów i niepewności można uporządkować dydaktycznie już na początku procesu kształcenia. Mimo istnienia rozbieżnych sądów na temat opublikowanych i wdrażanych międzynarodowych wytycznych do wyrażania niepewności w pomiarach, kształcony przez nas metrolog powinien umieć korzystać z tych propozycji ze zrozumieniem i bez kłopotów.
The article presents how the basic problems related to the expression of the measurement inaccuracy by errors and uncertainty may be settled at the very beginning of the teaching process. Despite of different approaches to the international directions being published and implemented, an engineer educated by us must be able to use these suggestions with comprehension and no difficulty.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies