Tytuł pozycji:
Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem aplikacji dostępnych w modelu SaaS
Akronim CRM, czyli zarządzanie relacjami z klientem jest rozumiane na wiele sposobów, od prostego programu komputerowego, przez sposób zarządzania kluczowymi klientami, a na filozofii biznesu kończąc. Istotny element w zarządzaniu relacjami z klientem stanowią niewątpliwie nowoczesne technologie przetwarzania informacji i komunikacji. Część rozwiązań jest od pewnego czasu dostarczana w ramach przetwarzania w chmurze. W artykule rozważano możliwość wykorzystania przez małe przedsiębiorstwa aplikacji, które wspomagają zarządzanie relacjami z klientem, oferowanych w ramach modelu SaaS.
CRM is considered on different ways. It contains the whole variety of methods: simple computer program, the way of managing of key clients, and the philosophy of business. The main idea of CRM is based on new technologies of gathering and transforming of pieces of information. Part of those solutions is now placed in cloud. The article presents possibility of use of applications supporting small enterprises in order to CRM relations which are part of SaaS model.