Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Modelowanie funkcjonowania dynamicznie wydzielanego pasa autobusowego

Tytuł:
Modelowanie funkcjonowania dynamicznie wydzielanego pasa autobusowego
Autorzy:
Bichajło, L.
Szarata, M.
Data publikacji:
2013
Słowa kluczowe:
transport publiczny
system pasów autobusowych
public transport
bus lane system
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W referacie przedstawiono inteligentne rozwiązanie uprzywilejowania transportu publicznego poprzez czasowe, dynamiczne wydzielenie pasów autobusowych. Na podstawie doświadczeń z innych krajów opisano założenia dotyczące funkcjonowania DPA. W celu określenia efektywności nowego rozwiązania w warunkach Polskich zamieszczono propozycję metodologii prowadzenia prac badawczych.
The paper presents the intelligent prioritization of public transport, using dynamic assignment of bus lanes. Based on experience from other countries assumptions on the operation of the DBL are described. This paper also presents the proposed research methodology to verify the effectiveness of applying DBL in Poland.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies