Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

An evaluation of validity of the second Toyota’s management principle factors with the use of the BOST research in chosen production company

Tytuł:
An evaluation of validity of the second Toyota’s management principle factors with the use of the BOST research in chosen production company
Autorzy:
Borkowski, S.
Knop, K.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
BOST study
second Toyota’s management principle factors
statistical analysis
validity ranking
badania BOST
czynniki drugiej zasady zarządzania Toyoty
analiza statystyczna
ranking ważności
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
The paper presents the assumptions and method of significance evaluation of the second Toyota’s management principle in the production process of chosen company manufacturing flexible packaging for the food industry. Opinions about examined topic were obtained from the company's production workers with the use of innovative BOST questionnaire survey. An analysis of responses using basic statistical parameters, Pareto‐Lorenz diagram and ABC method, correlation coefficients were conducted and the results of using different graphical forms were presented. As the results of the analysis it was identified the series of validity of factors of the second Toyota’s management principle, which is in the examined company as follows: continuous system of disclousuring problems (CP) > stop production when it detects a problem of quality (PE) > the use of visual control (SW) > standard tasks, processes, documents (SZ) > the use only reliable technology (ST) > delagate authority down (EU).
W pracy przedstawiono założenia oraz sposób oceny znaczenia drugiej zasady zarządzania Toyoty w procesie produkcyjnym w wybranym przedsiębiorstwie produkującym opakowania giętkie dla przemysłu spożywczego. Opinie na badany temat uzyskano od pracowników produkcyjnych badanego przedsiębiorstwa z wykorzystaniem innowacyjnych badań ankietowych BOST – zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Przeprowadzono analizę i ocenę uzyskanych odpowiedzi z wykorzystaniem podstawowych parametrów statystycznych, diagramu Pareto‐Lorenza, metody ABC, współczynników korelacji oraz zaprezentowano wyniki z wykorzystaniem różnych form graficznej prezentacji wyników w celu lepszego odkrycia zależności pomiędzy danymi. W wyniku analizy określono podsumowujący szereg ważności czynników drugiej zasady zarządzania Toyoty badanego przedsiębiorstwa, który przedstawia się następująco: ciągły system ujawniania problemów (CP) > przerwanie produkcji po wykryciu problemu jakościowego (PE) > stosowanie kontroli wizualnej (SW) > standardowe zadania, procesy, dokumenty (SZ) > stosowanie wyłącznie niezawodnej technologii (ST) > udzielanie pełnomocnictwa w dół (EU).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies