Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czas jako determinanta efektywności łańcuchów dostaw

Tytuł:
Czas jako determinanta efektywności łańcuchów dostaw
Autorzy:
Dyczkowska, J.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
czas
efektywność łańcucha dostaw
proces logistyczny
przedsiębiorstwo
koszty
time
efficiency of supply chain
logistics process
company
cost
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Współcześnie jakość nie jest wyłącznie mierzona w kategoriach efektywności usługi, lecz także czas jako efektywność dostaw w całym łańcuchu dostaw. Czas przepływu produktów odzwierciedla wszystkie etapy procesu logistycznego – realizację zamówień, czas poświęcony na działania wewnętrzne, produkcję, montaż i operacje wewnętrzne, przetwarzanie zamówień, dostawy oraz okres składowania zapasów. Przedsiębiorstwo podejmuje optymalne decyzje w celu obniżenia kosztów i redukcji czasu w łańcuchu. Wyniki badania pozwalają na określenie ceny w stosunku do czasu dostawy w zależności od liczby mieszkańców i odległości od terminala. Celem artykułu jest prezentacja czasu jako elementu obsługi klienta w łańcuchach dostaw i zmian dotyczących decyzji konsumentów przy dostawie produktów przez operatora logistycznego. Metody zastosowane to analiza literatury, studium przypadków i metoda pośrednich pomiarów sondażowych z zastosowaniem techniki kwestionariusza ankiety.
Nowadays quality is not only measured in terms of the efficiency of the service, but also a time as supply efficiency throughout the supply chain. The product flow the time reflects all stages of the logistics process - execution of orders, the time spent on internal activities, manufacturing, assembly and internal operations, order processing, delivery and inventory storage period. The company take optimal decisions in order to reduce the cost and time reduction in the chain. The survey results are used to determine prices in relation to the time of delivery depending on the number of inhabitants and the distance from the terminal. The aim of the article is to present time as part of customer service in supply chains and changes in the consumer decision upon delivery of products by the logistics operator. The methods used are literature analysis, case study and survey of measurement the indirect method using techniques of a questionnaire.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies