Tytuł pozycji:
Analiza sytuacji branży odzieżowej w Polsce w latach 2003-2011
Branża odzieżowa i jej rynek zbytu jeszcze nie tak dawno była zdominowana przez bardzo podobne ubiory. Producenci kierowali się założeniem, że nie będzie problemu ze zbytem przez funkcjonowanie chłonnego, wschodniego rynku, który był w stanie przyjąć każdą ilość produktów. Gdy nastąpił przełom gospodarczy nastąpiło załamanie wymiany handlowej ze wschodem, natomiast na rynku polskim zaczęła odgrywać znaczną rolę konkurencja i przystosowanie się do nowych warunków na rynku. Przedsiębiorstwa zaczęły praktykować tworzenie ofert skierowanych do różnych grup nabywców.
Not so long ago, the market in the clothing industry was dominated by a very similar clothing. Manufacturers were guided by the assumption that there will be no problem with selling the functioning of the lymphatic, eastern market, which was able to accommodate any number of products. When economic breakthrough collapsed trade with the East, and the Polish market began to play an important role in the competition and adapting to new market conditions. Companies started to practice the creation of products targeted at different groups of buyers.