Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Procedural Content Generation in Game Development Process

Tytuł:
Procedural Content Generation in Game Development Process
Autorzy:
Jaśkiewicz, G.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
Procedural content generation
Game development
Video games
Genetic algorithms
Level design
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
This article describes procedural content generation algorithms used by an independent video game developer in a level design process for the logical game Keri Tap. Genetic algorithms were used as the computational core of the level generation routines. The research that was carried out in order to defi ne good algorithm setup has been described. Main idea of this article is to show that PCG [14] methods can be used by small independent video game developers to gain measurable benefits.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies