Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Stochastic model of ship traffic congestion in waterways applied to determine the influence of Liquefied Petroleum Gas tanker introduction on ship traffic on the Świnoujście–Szczecin waterway

Tytuł:
Stochastic model of ship traffic congestion in waterways applied to determine the influence of Liquefied Petroleum Gas tanker introduction on ship traffic on the Świnoujście–Szczecin waterway
Autorzy:
Gucma, L.
Bąk, A.
Sokołowska, S.
Hajduk, J.
Data publikacji:
2016
Słowa kluczowe:
ship traffic stream model
waterway capacity
ship intensity
congestion
Monte Carlo methodology
determination
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
This paper presents the stages in stochastic ship traffic stream model creation, applied to determine the influence of liquefied petroleum gas (LPG) tanker introduction to Police Port on the Świnoujście–Szczecin waterway. The model is based on the Monte Carlo methodology, and is microscopic (which means that each ship’s model is treated as a separate object possessing given attributes). The model is applied here in order to find the influence of ships with dangerous cargo (LPG tankers in the case study) on regular ship traffic, and hence to establish whether special traffic solutions are necessary.
Opracowanie ze środków MNiSW w ramach umowy 812/P-DUN/2016 na działalność upowszechniajacą naukę.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies