Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

System logistyczny a poziom obsługi klienta : na przykładzie przedsiębiorstwa handlowego Polbita Sp. z o.o.

Tytuł:
System logistyczny a poziom obsługi klienta : na przykładzie przedsiębiorstwa handlowego Polbita Sp. z o.o.
Autorzy:
Gąsowska, M. K.
Data publikacji:
2013
Słowa kluczowe:
zarządzanie łańcuchem dostaw
obsługa klienta
system logistyczny
supply chain management
customer service
logistics system
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest analiza i ocena oddziaływania profesjonalnego systemu logistycznego na poziom obsługi klienta w wybranym przedsiębiorstwie handlowym. W pierwszej części opracowania dokonano skrótowego przeglądu teorii systemu logistycznego przedsiębiorstwa, a wdrugiej części podjęto próbę ukazania wpływu profesjonalnego systemu logistycznego na satysfakcję klienta w przedsiębiorstwie handlowym Polbita Sp. z o.o.
The aim of this article is to analyze and evaluate the impact of professional logistics system on the level of customer service in a selected commercial enterprise. In the first part of the paper the brief review of the theories of enterprise logistics system has been carried out. In the second part an attempt to show the impact of professional logistics system on customer satisfaction in the commercial enterprise Polbita Sp. z o.o. has been undertaken.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies