Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Possibilities to create integrative school backyard on the example of selected school premises management projects

Tytuł:
Possibilities to create integrative school backyard on the example of selected school premises management projects
Autorzy:
Czałczyńska-Podolska, M.
Rzeszotarska-Pałka, M.
Data publikacji:
2016
Słowa kluczowe:
schoolyards
children's garden
integration
podwórko szkolne
ogród dziecięcy
integracja
Język:
angielski
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of the article is to point out the possibility to create integrative school backyard in the form of garden space based on three integrated components: cognitive processes, flexibility and the integrativeness of the space. Such space may constitute an interesting and valuable alternative to common school premises management.
Celem artykułu jest pokazanie możliwości kreacji integracyjnego podwórka szkolnego w postaci przestrzeni o charakterze ogrodowym opartego działaniu trzech zintegrowanych ze sobą komponentów: poznawczości, elastyczności i integracyjności przestrzeni. Przestrzeń taka może stanowić ciekawą i wartością alternatywę dla powszechnego sposobu zagospodarowania terenów szkolnych.
Opracowanie ze środków MNiSW w ramach umowy 812/P-DUN/2016 na działalność upowszechniającą naukę (zadania 2017).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies