Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie kapitałem intelektualnym w kontekście siły przetargowej dostawców i odbiorców

Tytuł:
Zarządzanie kapitałem intelektualnym w kontekście siły przetargowej dostawców i odbiorców
Autorzy:
Prusak, R.
Data publikacji:
2017
Słowa kluczowe:
zasoby ludzkie
kapitał intelektualny
zarządzanie wiedzą
human resources
intellectual capital
knowledge management
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono wybrane zagadnienia dotyczące wpływu siły przetargowej dostawców i odbiorców na działania podejmowane przez kadry kierownicze w kontekście kapitału intelektualnego. Dokonano charakterystyki podstawowych zależności zidentyfikowanych w badanym obszarze oraz podjęto próbę zidentyfikowania przyczyn ich powstania. Zaprezentowano również wyniki badań pozwalających na identyfikację podstawowych korzyści (w tym logistycznych) wynikających z wprowadzenia systemu zarządzania kapitałem intelektualnym.
The article presents selected issues concerning the influence of tender power of suppliers and customers on the actions taken by executives in the context of intellectual capital. The basic characteristics identified in the examined area were characterized and an attempt was made to identify the causes of their occurrence. Results of analysis which allow to identify the main benefits (including logistics) resulting from the introduction of the intellectual capital management were also presented.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies