Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nieuczciwa konkurencja a wybrane aspekty psychologii klienta

Tytuł:
Nieuczciwa konkurencja a wybrane aspekty psychologii klienta
Autorzy:
Świątkowska, M.
Data publikacji:
2003
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł poświęcono psychologicznym aspektom oddziaływania na klienta. Celem niniejszego opracowania było wskazanie metod: tworzenia wyobrażenia o produkcie, oceny produktu, dokonywania wyborów alternatywnych, opartych na zafałszowanych informacjach.
The article is dedicated to the psychological factors that influence the customer. The goal of the work was to show methods to create a psychological image of the product, to evaluate the product, to make alternative choices based on falsified information.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies