Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Opracowanie wpływu korzystania ze smartfonów przez uczniów państwowych szkół podstawowych na terenie gminy miasta Kraków

Tytuł:
Opracowanie wpływu korzystania ze smartfonów przez uczniów państwowych szkół podstawowych na terenie gminy miasta Kraków
Autorzy:
Turek, Paulina
Dela, Piotr
Data publikacji:
2025
Słowa kluczowe:
cyberbezpieczeństwo
telefon
szkoła
dobrostan
smartfon
cybersecurity
mobile phone
school
well-being
smartphone
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł omawia wpływ telefonów komórkowych na środowisko szkolne, analizując zarówno korzyści, jak i wyzwania związane z ich użytkowaniem. Autorzy artykułu zwraca uwagę na często odmienny punkt widzenia nauczycieli i uczniów względem wprowadzenia zakazu korzystania z telefonów w szkołach. Artykuł po raz pierwszy uwzględnia tak młodą grupę internautów z krakowskich szkół, zestawiając ich odpowiedzi z odpowiedziami nauczycieli. Wnioski artykułu wskazują na potrzebę wprowadzenia koniecznych regulacji, które zadbają o dobrostan psychiczny, fizyczny i społeczny uczniów a także o bezpieczeństwo nauczycieli.
The article discusses the impact of mobile phones on the school environment, analyzing both the benefits and challenges associated with their use. The author highlights the often differing perspectives of teachers and students regarding the introduction of a ban on the use of phones in schools. The article, for the first time, includes such a young group of internet users from Krakow's schools, comparing their responses with those of teachers. The findings of the article indicate the need to introduce necessary regulations that ensure the mental, physical, and social well-being of students as well as the safety of teachers.
Opracowanie rekordu ze środków MNiSW, umowa nr POPUL/SP/0154/2024/02 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki II" - moduł: Popularyzacja nauki (2025).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies