Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Serwisy społecznościowe jako narzędzie marketingowe

Tytuł:
Serwisy społecznościowe jako narzędzie marketingowe
Autorzy:
Grzegory, M.
Data publikacji:
2011
Słowa kluczowe:
serwis społecznościowy
marketing społecznościowy
social marketing
social media
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The potential that exists in social media has already been spotted by those companies which see the benefits for themselves in this communication channel of image and sales. This is an attractive way for companies to reach a customer and to establish a dialogue with him. But the decision itself to take action is not enough. It is necessary to develop a plan for a particular brand for its presence in social media. While designing it is advisable to learn from the experience of other companies, research results, opinions of professionals dealing with social media marketing.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies