Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocena finansowa przedsiębiorstw komunikacji samochodowej

W artykule autor przekonuje, iż przedsiębiorstwa transportowe powinny dążyć do kreowania wysokiej wartości usług dla użytkowników. Wiąże się to z kreowaniem wysokiej konkurencyjności co przekłada się na sytuację ekonomiczną przedsiębiorstw transportowych. Autor przedstawił strukturę majątku i źródła finansowania tych przedsiębiorstw, ich przychody i koszty, opłacalność działalności komunikacji, efektywność wykorzystania kapitałów własnych przedsiębiorstw komunikacji samochodowej oraz ocenił ich produktywność.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies