Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kapitał intelektualny jako element budowania przewag konkurencyjnych

Tytuł:
Kapitał intelektualny jako element budowania przewag konkurencyjnych
Autorzy:
Prusak, R.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
kapitał intelektualny
przewaga konkurencyjna
zasoby niematerialne
intellectual capital
competitive advantage
intangible resources
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Sytuacja rynkowa współczesnych przedsiębiorstw jest trudna i skomplikowana. Narastająca liczba zmiennych opisujących sukcesy lub porażki podejmowanych inicjatyw komplikuje zidentyfikowanie i opisanie przyczyn uzyskanego wyniku. Liczba problemów, złożoność występujących pomiędzy nimi relacji, szybkość pojawiania się i zanikania trendów i zjawisk rynkowych przyczyniają się do dewaluacji dotychczasowych metod kształtowania przewag rynkowych. Przedsiębiorstwa prowadzą więc nieprzerwane poszukiwania nowych sposobów wyróżnienia swojej marki oraz wytwarzanych produktów. Przejawem tego kierunku jest szersze zainteresowanie się zasobami niematerialnymi oraz kapitałem intelektualnym.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies