Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wskaźniki ścieżki podejścia precyzyjnego (PAPI), a procedury podejścia do lądowania

Tytuł:
Wskaźniki ścieżki podejścia precyzyjnego (PAPI), a procedury podejścia do lądowania
Autorzy:
Janiszewski, S.
Data publikacji:
2016
Słowa kluczowe:
PAPI
ULC
PAŻP
PKBWL
Lądowanie
MPL Warszawa/Modlin
SMS
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Zmiana określona w Dzienniku Urzędowym ULC nr 28, gdzie zostały opublikowane wytyczne nr 3 Prezesa ULC w sprawie sposobu ustawienia wskaźników ścieżki podejścia precyzyjnego PAPI na drogach startowych z nieprecyzyjnym podejściem do lądowania, jest tak naprawdę wynikiem ciężkiej pracy grupy specjalistów w MPL Warszawa/Modlin, PKBWL, ULC oraz PAŻP. Prezes Urzędu zaleca, aby zarządzający lotniskiem zapewnił synchronizację wartości kąta świecenia świateł PAPI1 z kątem ścieżki nieprecyzyjnego podejścia dla danego kierunku drogi startowej. Właściwa identyfikacja zagrożenia, na podstawie dobrowolnego zgłoszenia załogi SP oraz analiza na poziomie organizacji, umożliwiła zmiany systemowe, co w ostateczności doprowadziło do zmian w obrębie całego kraju. To realny przykład działań proaktywnych w oparciu o wdrażany System Zarządzania Bezpieczeństwem w Polsce.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies