Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

International expansion based on Uppsala model – cases of McDonald’s and Sfinks Poland

Tytuł:
International expansion based on Uppsala model – cases of McDonald’s and Sfinks Poland
Autorzy:
Hak, A.
Grębosz, M.
Data publikacji:
2016
Słowa kluczowe:
model of internationalization
Uppsala model
restaurant chain
McDonald's
Sfinks
model internacjonalizacji
model uppsalski
sieć restauracji
McDonald`s
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the paper, the possibilities of entering foreign markets are described and the Uppsala model of internationalisation is analysed. The Uppsala model became one of the McDonald’s’ success factors, that can be multiplied by another food chains. In the paper, the internationalization process of the McDonald’s Corporation is presented to outline possible opportunities for Sfinks Polska as a developing and promising Polish business going abroad.
W artykule przedstawiono możliwości wejścia na rynki zagraniczne i przeanalizowano uppsalski model internacjonalizacji. Model uppsalski stał się jednym z czynników sukcesu firmy McDonald’s i może być stosowany przez inne sieci restauracji. W artykule omówiono proces umiędzynarodowienia McDonald’s Corporation w kontekście możliwości jego zastosowania w przypadku międzynarodowej ekspansji firmy Sfinks Polska.
Opracowanie ze środków MNiSW w ramach umowy 812/P-DUN/2016 na działalność upowszechniającą naukę.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies