Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Cykl życia produktu w warunkach ultrakonkurencji

Tytuł:
Cykl życia produktu w warunkach ultrakonkurencji
Autorzy:
Soroka, T
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
konkurencja
ultrakonkurencja
produkt
klient
competition
ultracompetition
product
customer
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł przedstawia zachowania przedsiębiorców w warunkach bardzo silnej konkurencji – ultrakonkurencji. Analiza potrzeb potencjalnych klientów, która była/jest podstawą do projektowania nowych produktów nie zapewnia oczekiwanego przez przedsiębiorców rozwoju. Chęć wygrywania walki konkurencyjnej oraz stałego wzrostu przedsiębiorstwa każe przedsiębiorcom kreować nowe potrzeby wśród potencjalnych klientów. Zmienia się model relacji klient – produkt na znany w podejściu klasycznym produkt – klient.
The article presents the behaviour of entrepreneurs in the conditions of very high competition - ultra-competitive market. The analysis of prospective customers' needs which has provided grounds for designing new products, does not secure the level of development as expected by the entrepreneurs. The willingness of the entrepreneurs to win with the competition and to constantly develop their enterprises induces them to create new needs among prospective customers. The model of the customer = product relationship is transforming into the product - customer model, which is well known in the classic approach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies